Back Office Yazılımları

İşletmenizdeki tüm süreçleri takip edebileceğiniz, raporlayabileceğiniz size özgü yazılan yazılımlara Back Office Yazılım denir.


İHTİYAÇ DUYULAN YERLER
  • Her tür sektör ve işletme

İHTİYAÇ SEBEBİ

Hangi sektörde iş yapılıyor olursa olsun, diğer firmalara göre farklı iş süreçleri uygulanmaktadır. Firmalarda arasında kalite ve performans farkı, bu farklı iş süreçlerinden kaynaklanır. Belli bir büyüme gerçekleştiren firmalar hazır paket ürünlerden performans alamamaya başlar. Bu noktada özel Back Office Yazılımı ihtiyacı doğar.

Device

Back Office Yazılımlarına ihtiyaç duyan firmalarda, Osoa; firmanın ihtiyaçlarını dinleyerek, firma ile birlikte doğru çözümün nasıl olması gerektiğini analiz eder. Bu analizde kısa, orta ve uzun vadede firmanın hedefleri asıl yönlendiren dinamik olur.

Projenin operasyonel gereksinimleri noktasında windows, web veya mobil çözüm seçilir. Gerekli noktalarda 3 ü de kullanılarak dağıtık mimari yapılabilir. Lokal, dedicated veya bulut sunucuların bir tanesi veya bir kaçı mimariye göre türkiyede veya farklı coğrafyalarda dağıtık ama entegre kullanılabilir.

Tüm yazılımlarımız da ölçülebilir ve genişleyebilir az kaynak tüketecek şekilde kodlama yapmaktayız. Firmanın gelecek hedeflerine göre kullanıcı sayısı veya veri artması durumları hesaplanarak bu çalışmalar yapılmaktadır.

Hayata geçen sistemlerde, müşteriye kurulum sonrasında da destek vermekteyiz. Bu noktada amacımız, müşterimizin teknik konularda sorumluluğu bize vermesi ve gönül rahatlığı ile kendi işlerine odaklanmasıdır.


SUNDUĞUMUZ HİZMET

Osoa olarak proje bazlı veya alt yüklenici olarak yaptığımız projeler ile birlikte gelen bir deneyime sahibiz.

Müşterinin işine ve operasyonel yapısına göre windows, web veya mobil çözümler sunabilmekteyiz. Müşteri isterse ilgili süreçlerinin bir tanesi veya hepsini başından sonuna takip edebileceği, raporlayabileceği, patron ekranlarından genel durumu takip edebileceği ekranlar sunmaktayız.